2013. július 10., szerda

A múzsa csókja



Igen, a múzsa csókja  hiányzott a múltkori citromtortából. Recept alapján mentem, nem vettem tudomást róla, hogy nekem improvizálnom kell, nem tudok másképpen kihozni magamból semmi jót. Délután begyúrtam a tésztát, majd odakészítettem a krémhez az általam jónak látott alapanyagokat ( 6 tojás elfelejtve) : levendula, citromfű, citrom, nádcukor, rizsdara, rizstej + egy kisebb lábas. A kávédarálóba pakoltam a cukor mellé a levendulát, a citromhéjat és a citromfüvet... majd csak tönkremegy az eszement ötleteim kivitelezése közben. Megbirkózott vele a masina és még a múltkorinál is ízesebb porcukrot kaptam eredményképpen. A lábosba öntöttem a citrom levét, bele a cukrot, alaposan elkevertem. Felöntöttem 3-4 dl tejjel és hozzáadtam még 4 ek. rizsdarát. Kis lángon krémmé főztem és az előre megsütött kosárkákat megtöltöttem vele. A család egybehangzó véleménye alapján ez lett életem eddigi legjobb citromos-levendulás tortácskája, mindenki nyugodt álmát alussza tőle, csak én verem éjnek idején a klaviatúrát;-) Még két képet feltöltök, aztán jó éjszakát mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése