2013. november 20., szerda

Zöld és narancssárga

Előttem egy kép húsz évvel ezelőttről, amikor is Yahoda Maja belsőépítésztől tanulva a lakberendezés művészetét egy játékot dobott be hallgatóságának. Jó előadó volt, életbölcsességét is szerettem hallgatni, a játék szóra hevesebben kezdett verni a szívem. A kérdés rém egyszerűen hangzott: - Mondj egy általad preferált színt? Ment sorba a kérdés, mikor hozzám ért, ráböktem: - Zöld. A következő körben jött a ravasz csavar: - Mondj egy színt, ami az előző párjaként elsőre beugrik, de ne gondolkozz rajta sokat. Mit válaszoltam? - Narancs. Mosolygott, egyenesben idézni nem tudom, ennyi maradt meg bennem: -Ez aztán nem unalmas.

És hogy húsz év alatt jottányit nem változtam, azt bizonyítja, hogy februárban erre az " éttermesdi játékra " bukkanva a neten ismét hevesebben kezdett verni a szívem és a narancs-zöld/répa-sali kombó felfordította a mindennapjaim. A  reményteljes változás zöldjébe belecseppent egy elragadó narancs pötty;-) Az élet azóta  nem unalmas.

Fél év elteltével eljutottam a se itt, se ott állapotába, képzeletemmel ugyan lefestettem már a Zöld Múzsa jövőjét., de míg lépésről lépésre eljutok a megvalósításig, maradnak a három havonkénti vegán főzős játszódások, az étterem szó klasszikus értelmében ( több fogásos menü, terített asztal mellett ).

Ha úgy érzitek, hogy a képek mellé illat és ízélményt is párosítanátok, akkor gyertek el a legközelebbi alkalommal, 2014. február 16-án!

A fotókért köszönet Takács Andreának! Receptek  hamarosan érkeznek.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése